Prekių grąžinimo sąlygos
-
El. parduotuvės parduotų prekių grąžinimo sąlygos.
- Pirkėjas nenurodydamas priežasties per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės pristatymo dienos turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties pranešdamas apie tai Pardavėjui. el. paštu info@marcopol24.lt. Šia teise gali pasinaudoti tik Pirkėjas, kuris pagal LR Vartotojų teisių apsaugos įstatymo nuostatas pripažintinas vartotoju, t. y. fizinis asmuo, su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija nesusijusiais tikslais (vartojimo tikslais) siekiantis sudaryti ar sudarantis sutartis.
-
Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos psauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą. - Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.
-
Brokuotos arba nepilnos komplektacijos prekės
1. Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali elektroniniu paštu info@marcopol24.lt -
Tiekdamas skundą pirkėjas turi nurodyti:
1. Prekės užsakymo numerį;
2. Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti);
3. Prekės pakuotės nuotrauką;
4. Aprašyti prekės broko, gedimo požymius ar įvardyti trūkstamą dalį. -
Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:
1. Brokuotą prekę prašoma pakeista kokybiška preke;
2. Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis;
3. Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.
Į visus Jūsų klausimus mielai atsakysime elektroniniu paštu: info@marcopol24.lt