Pirkimo sąlygos

  •  

    Pirkimo–pardavimo taisyklės

    1. Bendrosios nuostatos

    1. Šios prekių pirkimo–pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) yra Šalims privalomas teisinis dokumentas, nustatantis Pirkėjo ir Pardavėjo teises, pareigas ir atsakomybę perkant el. parduotuvėje.
    2. Pardavėjas gali keisti, taisyti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų reikalavimus. Apie pakeitimus informuojama el. parduotuvės tinklalapyje. Taikomos užsakymo pateikimo metu galiojusios Taisyklės.
    3. Pirkti el. parduotuvėje turi teisę:
      1. veiksnūs fiziniai asmenys (pilnamečiai, kurių veiksnumas neribotas teismo);
      2. nepilnamečiai 14–18 m., turėdami tėvų / rūpintojų sutikimą, išskyrus atvejus, kai savarankiškai disponuoja pajamomis;
      3. juridiniai asmenys;
      4. aukščiau nurodytų asmenų įgalioti atstovai.
    4. Patvirtindamas Taisykles, Pardavėjas garantuoja, kad Pirkėjas turi teisę pirkti pagal 1.3 punktą.
    5. Sutartis laikoma sudaryta, kai Pirkėjas suformuoja krepšelį, nurodo pristatymą, atsiskaitymą, susipažįsta su Taisyklėmis ir paspaudžia „Patvirtinti užsakymą“ (žr. 5 skyrių).
    6. Kiekviena sudaryta sutartis saugoma el. parduotuvėje.

    2. Asmens duomenų apsauga

    1. Užsisakyti prekes galima:
      1. užsiregistravus (įvedant registracijos duomenis);
      2. nesiregistruojant.
    2. Užsakant būtina pateikti: vardą, pavardę, pristatymo adresą, telefoną, el. paštą.
    3. Patvirtindamas Taisykles Pirkėjas sutinka, kad jo duomenys būtų tvarkomi prekių/paslaugų pardavimo, veiklos analizės ir tiesioginės rinkodaros tikslais.
    4. Sutikus dėl tvarkymo, Pirkėjo nurodytu el. paštu ir telefonu gali būti siunčiami pranešimai, būtini užsakymui įvykdyti.
    5. Registruodamasis ir užsakydamas Pirkėjas įsipareigoja saugoti prisijungimo duomenis ir jų neatskleisti.

    3. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai

    1. Pirkti vadovaujantis šiomis Taisyklėmis ir kitomis el. parduotuvės nuostatomis.
    2. Atsisakyti sutarties, pranešus raštu (el. paštu) per 14 darbo dienų nuo pristatymo dienos, išskyrus įstatymų nustatytas išimtis (pvz., higienos prekės). Plačiau: Vartotojų centras, 18 p.
    3. Teise pagal 3.2 p. galima naudotis tik jei prekė nesugadinta, nepakeista jos išvaizda ir nenaudota.
    4. Priimti užsakytas prekes ir už jas sumokėti.
    5. Pasikeitus registracijos duomenims – nedelsiant atnaujinti.
    6. Neperduoti prisijungimo duomenų tretiesiems asmenims; juos praradus – nedelsiant informuoti Pardavėją (skiltis „Kontaktai“).
    7. Naudojantis el. parduotuve laikytis Taisyklių ir LR teisės aktų.

    4. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai

    1. Sudaroma galimybė tinkamai naudotis el. parduotuvės paslaugomis.
    2. Pažeidimų ar bandymų kenkti atveju Pardavėjas gali apriboti, sustabdyti prieigą ar panaikinti registraciją.
    3. Gerbti Pirkėjo privatumą ir saugoti registracijos duomenis.
    4. Pristatyti užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu.

    5. Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai

    1. Pirkti galima 24/7.
    2. Sutartis įsigalioja paspaudus „Patvirtinti užsakymą“, o Pardavėjui patvirtinus el. paštu.
    3. Kainos nurodytos eurais, su PVM.
    4. Atsiskaitymo būdai:
      1. el. bankininkystė (išankstinis apmokėjimas banko sistemoje);
      2. banko pavedimas (išankstinis apmokėjimas pagal užsakymą).
    5. Apmokėti reikia nedelsiant; gavus apmokėjimą formuojama siunta ir skaičiuojamas pristatymo terminas.
    6. Minimali užsakymo suma – 10 EUR.
    7. Kainos svetainėje www.marcopol24.lt galioja tik perkant internetu.

    6. Prekių pristatymas

    1. Pasirinkus pristatymą būtina nurodyti tikslų adresą.
    2. Prekes priima pats Pirkėjas; jei pristatyta nurodytu adresu ir priėmė kitas asmuo, pretenzijos nepriimamos.
    3. Pristato Pardavėjas arba įgaliotas kurjeris.
    4. Vadovaujamasi prekių aprašymuose pateiktais preliminariais terminais; dėl nenumatytų aplinkybių galimi vėlavimai – tokiu atveju Pardavėjas susisiekia su Pirkėju.
    5. Už termino pažeidimą Pardavėjas neatsako, jei to priežastis – Pirkėjo kaltė ar nuo Pardavėjo nepriklausančios aplinkybės.
    6. Gavus pažeistą pakuotę / ne tą prekę / netinkamą kiekį ar komplektaciją – nedelsiant informuoti Pardavėją.
    7. Pastebėjus pakuotės pažeidimus, tai privaloma pažymėti kurjerio dokumente arba surašyti aktą dalyvaujant kurjeriui; priešingu atveju Pardavėjas neatsako už tokius pažeidimus.

    7. Prekių kokybė ir garantijos

    1. Prekės duomenys nurodomi prie prekės aprašymo.
    2. Spalvos, formos gali neatitikti realybės dėl vaizduoklio ypatybių.
    3. Tam tikroms prekėms gali būti suteikta kokybės garantija (terminas ir sąlygos – aprašymuose).
    4. Nesuteikus atskiros garantijos, taikoma teisės aktų nustatyta garantija.

    8. Prekių grąžinimas ir keitimas

    1. Trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos / grąžinamos pagal LR ūkio ministro 2001-06-29 įsakymą Nr. 217. Išimtys – įstatymų nustatytais atvejais (pvz., higienos prekės). Lėšos grąžinamos tik į mokėtojo sąskaitą.
    2. Grąžinti galima per 14 darbo dienų nuo pristatymo, informuojant Pardavėją (nurodyti prekės pavadinimą, užsakymo numerį, priežastį).
    3. Grąžinimo sąlygos:
      1. originali tvarkinga pakuotė;
      2. prekė nesugadinta;
      3. nanaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (etiketės, plėvelės ir pan.; netaikoma nekokybiškai prekei);
      4. ta pati komplektacija;
      5. pateikiamas įsigijimo dokumentas.
    4. Pardavėjas gali nepriimti, jei nesilaikoma 8.3 p. tvarkos.
    5. Pardavėjas gali nepriimti juridinių asmenų grąžinamų kokybiškų prekių.
    6. Gavus ne tą ir / ar nekokybišką prekę – Pardavėjas jas atsiima ir pakeičia tinkamomis.
    7. Neturint pakeitimui tinkamų prekių – grąžinama sumokėta suma (be pristatymo kainos).

    9. Pirkėjo ir Pardavėjo atsakomybė

    1. Pirkėjas atsako už pateiktų asmens duomenų teisingumą; klaidingi duomenys gali lemti nuostolių atlyginimo pareigą.
    2. Pirkėjas atsako už el. parduotuvėje atliktus veiksmus.
    3. Naudojantis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, laikoma, kad veikia Pirkėjas.
    4. Pardavėjas neatsako, jei Pirkėjas nesusipažino su Taisyklėmis, nors turėjo galimybę.
    5. Nuorodos į trečiųjų šalių svetaines nereiškia Pardavėjo atsakomybės už jų turinį ar veiklą.
    6. Atsiradus žalai – kaltoji Šalis atlygina tiesioginius nuostolius.

    10. Rinkodara ir informacija

    1. Pardavėjas gali inicijuoti akcijas.
    2. Akcijų sąlygos gali būti keičiamos ar panaikinamos vienašališkai (galioja tik į priekį).
    3. Pardavėjas praneša Pirkėjui registracijos metu nurodytomis priemonėmis.
    4. Pirkėjas kreipiasi „Kontaktų“ skiltyje nurodytais telefonais ir el. paštu.
    5. Pardavėjas neatsako, jei Pirkėjas negauna pranešimų dėl ryšio ar paslaugų tiekėjų sutrikimų.

    11. Baigiamosios nuostatos

    1. Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR teisės aktais.
    2. Nesutarimai sprendžiami derybomis, nepavykus – LR teisės aktų nustatyta tvarka.