Pirkimo–pardavimo taisyklės
1. Bendrosios nuostatos
-
Šios prekių pirkimo–pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) yra Šalims privalomas teisinis dokumentas, nustatantis Pirkėjo ir Pardavėjo teises, pareigas ir atsakomybę perkant el. parduotuvėje.
-
Pardavėjas gali keisti, taisyti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų reikalavimus. Apie pakeitimus informuojama el. parduotuvės tinklalapyje. Taikomos užsakymo pateikimo metu galiojusios Taisyklės.
-
Pirkti el. parduotuvėje turi teisę:
-
veiksnūs fiziniai asmenys (pilnamečiai, kurių veiksnumas neribotas teismo);
-
nepilnamečiai 14–18 m., turėdami tėvų / rūpintojų sutikimą, išskyrus atvejus, kai savarankiškai disponuoja pajamomis;
-
juridiniai asmenys;
-
aukščiau nurodytų asmenų įgalioti atstovai.
-
Patvirtindamas Taisykles, Pardavėjas garantuoja, kad Pirkėjas turi teisę pirkti pagal 1.3 punktą.
-
Sutartis laikoma sudaryta, kai Pirkėjas suformuoja krepšelį, nurodo pristatymą, atsiskaitymą, susipažįsta su Taisyklėmis ir paspaudžia „Patvirtinti užsakymą“ (žr. 5 skyrių).
-
Kiekviena sudaryta sutartis saugoma el. parduotuvėje.
2. Asmens duomenų apsauga
-
Užsisakyti prekes galima:
-
užsiregistravus (įvedant registracijos duomenis);
-
nesiregistruojant.
-
Užsakant būtina pateikti: vardą, pavardę, pristatymo adresą, telefoną, el. paštą.
-
Patvirtindamas Taisykles Pirkėjas sutinka, kad jo duomenys būtų tvarkomi prekių/paslaugų pardavimo, veiklos analizės ir tiesioginės rinkodaros tikslais.
-
Sutikus dėl tvarkymo, Pirkėjo nurodytu el. paštu ir telefonu gali būti siunčiami pranešimai, būtini užsakymui įvykdyti.
-
Registruodamasis ir užsakydamas Pirkėjas įsipareigoja saugoti prisijungimo duomenis ir jų neatskleisti.
3. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai
-
Pirkti vadovaujantis šiomis Taisyklėmis ir kitomis el. parduotuvės nuostatomis.
-
Atsisakyti sutarties, pranešus raštu (el. paštu) per 14 darbo dienų nuo pristatymo dienos, išskyrus įstatymų nustatytas išimtis (pvz., higienos prekės). Plačiau: Vartotojų centras, 18 p.
-
Teise pagal 3.2 p. galima naudotis tik jei prekė nesugadinta, nepakeista jos išvaizda ir nenaudota.
-
Priimti užsakytas prekes ir už jas sumokėti.
-
Pasikeitus registracijos duomenims – nedelsiant atnaujinti.
-
Neperduoti prisijungimo duomenų tretiesiems asmenims; juos praradus – nedelsiant informuoti Pardavėją (skiltis „Kontaktai“).
-
Naudojantis el. parduotuve laikytis Taisyklių ir LR teisės aktų.
4. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai
-
Sudaroma galimybė tinkamai naudotis el. parduotuvės paslaugomis.
-
Pažeidimų ar bandymų kenkti atveju Pardavėjas gali apriboti, sustabdyti prieigą ar panaikinti registraciją.
-
Gerbti Pirkėjo privatumą ir saugoti registracijos duomenis.
-
Pristatyti užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu.
5. Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai
-
Pirkti galima 24/7.
-
Sutartis įsigalioja paspaudus „Patvirtinti užsakymą“, o Pardavėjui patvirtinus el. paštu.
-
Kainos nurodytos eurais, su PVM.
-
Atsiskaitymo būdai:
-
el. bankininkystė (išankstinis apmokėjimas banko sistemoje);
-
banko pavedimas (išankstinis apmokėjimas pagal užsakymą).
-
Apmokėti reikia nedelsiant; gavus apmokėjimą formuojama siunta ir skaičiuojamas pristatymo terminas.
-
Minimali užsakymo suma – 10 EUR.
-
Kainos svetainėje www.marcopol24.lt galioja tik perkant internetu.
6. Prekių pristatymas
-
Pasirinkus pristatymą būtina nurodyti tikslų adresą.
-
Prekes priima pats Pirkėjas; jei pristatyta nurodytu adresu ir priėmė kitas asmuo, pretenzijos nepriimamos.
-
Pristato Pardavėjas arba įgaliotas kurjeris.
-
Vadovaujamasi prekių aprašymuose pateiktais preliminariais terminais; dėl nenumatytų aplinkybių galimi vėlavimai – tokiu atveju Pardavėjas susisiekia su Pirkėju.
-
Už termino pažeidimą Pardavėjas neatsako, jei to priežastis – Pirkėjo kaltė ar nuo Pardavėjo nepriklausančios aplinkybės.
-
Gavus pažeistą pakuotę / ne tą prekę / netinkamą kiekį ar komplektaciją – nedelsiant informuoti Pardavėją.
-
Pastebėjus pakuotės pažeidimus, tai privaloma pažymėti kurjerio dokumente arba surašyti aktą dalyvaujant kurjeriui; priešingu atveju Pardavėjas neatsako už tokius pažeidimus.
7. Prekių kokybė ir garantijos
-
Prekės duomenys nurodomi prie prekės aprašymo.
-
Spalvos, formos gali neatitikti realybės dėl vaizduoklio ypatybių.
-
Tam tikroms prekėms gali būti suteikta kokybės garantija (terminas ir sąlygos – aprašymuose).
-
Nesuteikus atskiros garantijos, taikoma teisės aktų nustatyta garantija.
8. Prekių grąžinimas ir keitimas
-
Trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos / grąžinamos pagal LR ūkio ministro 2001-06-29 įsakymą Nr. 217. Išimtys – įstatymų nustatytais atvejais (pvz., higienos prekės). Lėšos grąžinamos tik į mokėtojo sąskaitą.
-
Grąžinti galima per 14 darbo dienų nuo pristatymo, informuojant Pardavėją (nurodyti prekės pavadinimą, užsakymo numerį, priežastį).
-
Grąžinimo sąlygos:
-
originali tvarkinga pakuotė;
-
prekė nesugadinta;
-
nanaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (etiketės, plėvelės ir pan.; netaikoma nekokybiškai prekei);
-
ta pati komplektacija;
-
pateikiamas įsigijimo dokumentas.
-
Pardavėjas gali nepriimti, jei nesilaikoma 8.3 p. tvarkos.
-
Pardavėjas gali nepriimti juridinių asmenų grąžinamų kokybiškų prekių.
-
Gavus ne tą ir / ar nekokybišką prekę – Pardavėjas jas atsiima ir pakeičia tinkamomis.
-
Neturint pakeitimui tinkamų prekių – grąžinama sumokėta suma (be pristatymo kainos).
9. Pirkėjo ir Pardavėjo atsakomybė
-
Pirkėjas atsako už pateiktų asmens duomenų teisingumą; klaidingi duomenys gali lemti nuostolių atlyginimo pareigą.
-
Pirkėjas atsako už el. parduotuvėje atliktus veiksmus.
-
Naudojantis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, laikoma, kad veikia Pirkėjas.
-
Pardavėjas neatsako, jei Pirkėjas nesusipažino su Taisyklėmis, nors turėjo galimybę.
-
Nuorodos į trečiųjų šalių svetaines nereiškia Pardavėjo atsakomybės už jų turinį ar veiklą.
-
Atsiradus žalai – kaltoji Šalis atlygina tiesioginius nuostolius.
10. Rinkodara ir informacija
-
Pardavėjas gali inicijuoti akcijas.
-
Akcijų sąlygos gali būti keičiamos ar panaikinamos vienašališkai (galioja tik į priekį).
-
Pardavėjas praneša Pirkėjui registracijos metu nurodytomis priemonėmis.
-
Pirkėjas kreipiasi „Kontaktų“ skiltyje nurodytais telefonais ir el. paštu.
-
Pardavėjas neatsako, jei Pirkėjas negauna pranešimų dėl ryšio ar paslaugų tiekėjų sutrikimų.
11. Baigiamosios nuostatos
-
Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR teisės aktais.
-
Nesutarimai sprendžiami derybomis, nepavykus – LR teisės aktų nustatyta tvarka.